Zarząd firmy ANETA IGNASZEWSKA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ENIGMA - ANETA IGNASZEWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANETA IGNASZEWSKA (CEIDG)
ANETA IGNASZEWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANETA IGNASZEWSKA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ENIGMA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GEN. WŁ. SIKORSKIEGO 41, PL-63-100, ŚREM. Główny zakres działalności ANETA IGNASZEWSKA to Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych (PKD główne: 41.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne, przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering), działalność związana z oprogramowaniem i inne. NIP ANETA IGNASZEWSKA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ENIGMA: 7851179445. REGON ANETA IGNASZEWSKA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ENIGMA: 411450446.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANETA IGNASZEWSKA
Więcej informacji o ANETA IGNASZEWSKA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ENIGMA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę? PB BRIEF
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld