Zarząd firmy Aneta Chryń 1) Pośrednictwo Ubezpieczeniowe, 2) Tanatopraktyka - Aneta Chryń, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Aneta Chryń (CEIDG)
Aneta Chryń prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANETA CHRYŃ 1) POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE, 2) TANATOPRAKTYKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BŁĘKITNA 5, PL-55-002, DOBRZYKOWICE. Główny zakres działalności Aneta Chryń to Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych (PKD główne: 66.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z oceną ryzyka i szacowaniem poniesionych strat, pozostała działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne, działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura i inne. NIP ANETA CHRYŃ 1) POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE, 2) TANATOPRAKTYKA: 9141025449. REGON ANETA CHRYŃ 1) POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE, 2) TANATOPRAKTYKA: 022058620.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Aneta Chryń
Więcej informacji o ANETA CHRYŃ 1) POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE, 2) TANATOPRAKTYKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę?
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld