Zarząd firmy Andżelika Zytek-Dziółko - Andżelika Zytek-Dziółko, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Andżelika Zytek-Dziółko (CEIDG)
Andżelika Zytek-Dziółko prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANDŻELIKA ZYTEK-DZIÓŁKO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-11-19 i ma swoją siedzibę pod adresem 452, PL-37-204, TRYŃCZA. Główny zakres działalności Andżelika Zytek-Dziółko to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi i inne. NIP ANDŻELIKA ZYTEK-DZIÓŁKO: 7941724053. REGON ANDŻELIKA ZYTEK-DZIÓŁKO: 180136530.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Andżelika Zytek-Dziółko
Więcej informacji o ANDŻELIKA ZYTEK-DZIÓŁKO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby