Zarząd firmy ANDUR Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa ANDRZEJEWICZ TOMASZ - TOMASZ ANDRZEJEWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza TOMASZ ANDRZEJEWICZ (CEIDG)
TOMASZ ANDRZEJEWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANDUR FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA ANDRZEJEWICZ TOMASZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-11-01 i ma swoją siedzibę pod adresem POTOKOWA 17, PL-43-450, USTROŃ. Główny zakres działalności TOMASZ ANDRZEJEWICZ to Produkcja konstrukcji metalowych i ich części (PKD główne: 25.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja maszyn, produkcja wyrobów z drutu, łańcuchów i sprężyn, produkcja złączy i śrub, produkcja pozostałych gotowych wyrobów metalowych, gdzie indziej niesklasyfikowana, produkcja instrumentów i przyrządów pomiarowych, kontrolnych i nawigacyjnych i inne. NIP ANDUR FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA ANDRZEJEWICZ TOMASZ: 5482424295. REGON ANDUR FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA ANDRZEJEWICZ TOMASZ: 241344106.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się TOMASZ ANDRZEJEWICZ
Więcej informacji o ANDUR FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA ANDRZEJEWICZ TOMASZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby