Zarząd firmy ANDRZEJ ZAKRZEWSKI DELIKATESY ZAKRZEWSKI; TRANSPORT DROGOWY TAXI; WYNAJEM APARTAMENTÓW - ANDRZEJ ZAKRZEWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANDRZEJ ZAKRZEWSKI (CEIDG)
ANDRZEJ ZAKRZEWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANDRZEJ ZAKRZEWSKI DELIKATESY ZAKRZEWSKI; TRANSPORT DROGOWY TAXI; WYNAJEM APARTAMENTÓW, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-01-24 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WARSZAWSKA 71A, PL-05-092, ŁOMIANKI. Główny zakres działalności ANDRZEJ ZAKRZEWSKI to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność taksówek osobowych, transport drogowy towarów, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, pozostałe zakwaterowanie i inne. NIP ANDRZEJ ZAKRZEWSKI DELIKATESY ZAKRZEWSKI; TRANSPORT DROGOWY TAXI; WYNAJEM APARTAMENTÓW: 1180164375. REGON ANDRZEJ ZAKRZEWSKI DELIKATESY ZAKRZEWSKI; TRANSPORT DROGOWY TAXI; WYNAJEM APARTAMENTÓW: 01291533900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANDRZEJ ZAKRZEWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.