Zarząd firmy Andrzej Wódkowski Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Wódkowski - Andrzej Wódkowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Andrzej Wódkowski (CEIDG)
Andrzej Wódkowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANDRZEJ WÓDKOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE WÓDKOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1999-01-02 i ma swoją siedzibę pod adresem WŁOSZCZOWSKA 31, PL-26-070, ŁOPUSZNO. Główny zakres działalności Andrzej Wódkowski to Produkcja artykułów gospodarstwa domowego, toaletowych i sanitarnych (PKD główne: 17.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja artykułów piśmiennych, pozostałe drukowanie, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych i inne. NIP ANDRZEJ WÓDKOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE WÓDKOWSKI: 9591291688. REGON ANDRZEJ WÓDKOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE WÓDKOWSKI: 291017390.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Andrzej Wódkowski
Więcej informacji o ANDRZEJ WÓDKOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE WÓDKOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wojsko zestrzeliło drony, premier zwołuje rząd
W trakcie nocnego ataku Rosji na Ukrainę kilkanaście dronów wtargnęło w polską przestrzeń powietrzną. Cześć z nich zostało zestrzelonych.

Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.