Zarząd firmy Andrzej Trzciński - PW ANTIQUA - Andrzej Trzciński, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-01-01
Działalność gospodarcza Andrzej Trzciński (CEIDG)
Andrzej Trzciński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANDRZEJ TRZCIŃSKI - PW ANTIQUA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-03-31 i ma swoją siedzibę pod adresem LIPOWA 6, PL-20-027, LUBLIN. Główny zakres działalności Andrzej Trzciński to Pozostałe drukowanie (PKD główne: 18.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów z drewna; produkcja wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania, produkcja pozostałych wyrobów z papieru i tektury, produkcja pozostałych wyrobów z gumy, produkcja pozostałych wyrobów z tworzyw sztucznych, produkcja pozostałych gotowych wyrobów metalowych, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP ANDRZEJ TRZCIŃSKI - PW ANTIQUA: 7121489357. REGON ANDRZEJ TRZCIŃSKI - PW ANTIQUA: 060592471.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Andrzej Trzciński
Więcej informacji o ANDRZEJ TRZCIŃSKI - PW ANTIQUA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby