Zarząd firmy Andrzej Talkowski PRZEDSIĘBIORSTWO- USŁUGOWO-HANDLOWE - Andrzej Talkowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Andrzej Talkowski (CEIDG)
Andrzej Talkowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANDRZEJ TALKOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO- USŁUGOWO-HANDLOWE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1990-12-10 i ma swoją siedzibę pod adresem POLNA 9, PL-16-310, SZTABIN. Główny zakres działalności Andrzej Talkowski to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych na stacjach paliw, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy. NIP ANDRZEJ TALKOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO- USŁUGOWO-HANDLOWE: 8461017787. REGON ANDRZEJ TALKOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO- USŁUGOWO-HANDLOWE: 79010519300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Andrzej Talkowski
Więcej informacji o ANDRZEJ TALKOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO- USŁUGOWO-HANDLOWE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.