Zarząd firmy ANDRZEJ SZMYT EPACTA SYSTEMY INFORMACYJNE - ANDRZEJ SZMYT, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANDRZEJ SZMYT (CEIDG)
ANDRZEJ SZMYT prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANDRZEJ SZMYT EPACTA SYSTEMY INFORMACYJNE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-01-18 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GOŚCINIEC 22, PL-62-069, DĄBRÓWKA. Główny zakres działalności ANDRZEJ SZMYT to Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju (PKD główne: 46.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność, działalność portali internetowych, działalność agencji informacyjnych, pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP ANDRZEJ SZMYT EPACTA SYSTEMY INFORMACYJNE: 6961317238. REGON ANDRZEJ SZMYT EPACTA SYSTEMY INFORMACYJNE: 630889804.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANDRZEJ SZMYT
Więcej informacji o ANDRZEJ SZMYT EPACTA SYSTEMY INFORMACYJNE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby