Zarząd firmy ANDRZEJ STACHOWSKI OLTRANS FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA - ANDRZEJ STACHOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANDRZEJ STACHOWSKI (CEIDG)
ANDRZEJ STACHOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANDRZEJ STACHOWSKI OLTRANS FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-03-30 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WŁADYSŁAWA WĘGORKA 20, PL-60-318, POZNAŃ. Główny zakres działalności ANDRZEJ STACHOWSKI to Sprzedaż hurtowa herbaty, kawy, kakao i przypraw (PKD główne: 46.37.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, działalność w zakresie specjalistycznego projektowania, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP ANDRZEJ STACHOWSKI OLTRANS FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA: 7791162948. REGON ANDRZEJ STACHOWSKI OLTRANS FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA: 63433243500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANDRZEJ STACHOWSKI
Więcej informacji o ANDRZEJ STACHOWSKI OLTRANS FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Private debt budzi strach na Wall Street. W Polsce rynek raczkuje
Po upadkach First Brands i Tricolors na Wall Street zaczęły pojawiać się głosy o nadchodzącym kryzysie finansowym, u którego źródła leży rynek długu prywatnego. Polscy eksperci nie obawiają się
Gabriel Zucman: gospodarcza słabość Europy to mit
Znany francuski ekonomista Gabriel Zucman stawia tezę, że przekonanie, iż gospodarka Unii Europejskiej pozostaje w tyle wobec USA jest nieprawdziwe. Wystarczy przyjąć bardziej adekwatne parametry
Partnerzy dla hodowców
Spółka z Kolna udowadnia, że nawet do tak tradycyjnej branży, jak żywienie zwierząt gospodarskich, można wprowadzić nową jakość – zarówno produktów, jak i obsługi hodowców.