Zarząd firmy Andrzej Śmierzyński HANDEL HURTOWY I DETALICZNY - Andrzej Śmierzyński, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Andrzej Śmierzyński (CEIDG)
Andrzej Śmierzyński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANDRZEJ ŚMIERZYŃSKI HANDEL HURTOWY I DETALICZNY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1990-12-27 i ma swoją siedzibę pod adresem POZNAŃSKA 98, PL-05-850, OŻARÓW MAZOWIECKI. Główny zakres działalności Andrzej Śmierzyński to Sprzedaż hurtowa owoców i warzyw (PKD główne: 46.31.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu telekomunikacyjnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP ANDRZEJ ŚMIERZYŃSKI HANDEL HURTOWY I DETALICZNY: 5261798028. REGON ANDRZEJ ŚMIERZYŃSKI HANDEL HURTOWY I DETALICZNY: 01175325400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Andrzej Śmierzyński
Więcej informacji o ANDRZEJ ŚMIERZYŃSKI HANDEL HURTOWY I DETALICZNY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może