Zarząd firmy ANDRZEJ SKRZYPCZYK AIG , AGENCJA INFORMACJI GOSPODARCZEJ - ANDRZEJ SKRZYPCZYK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANDRZEJ SKRZYPCZYK (CEIDG)
ANDRZEJ SKRZYPCZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANDRZEJ SKRZYPCZYK AIG , AGENCJA INFORMACJI GOSPODARCZEJ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KOLEJOWA 9, PL-57-400, NOWA RUDA. Główny zakres działalności ANDRZEJ SKRZYPCZYK to Sprzedaż detaliczna narzędzi technologii informacyjnej i komunikacyjnej (PKD główne: 47.40.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe drukowanie, produkcja komputerów i urządzeń peryferyjnych, naprawa i konserwacja urządzeń elektronicznych i optycznych, sprzedaż hurtowa elektrycznych artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa urządzeń technologii informacyjnej i komunikacyjnej i inne. NIP ANDRZEJ SKRZYPCZYK AIG , AGENCJA INFORMACJI GOSPODARCZEJ: 8851037579. REGON ANDRZEJ SKRZYPCZYK AIG , AGENCJA INFORMACJI GOSPODARCZEJ: 890591204.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANDRZEJ SKRZYPCZYK
Więcej informacji o ANDRZEJ SKRZYPCZYK AIG , AGENCJA INFORMACJI GOSPODARCZEJ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby