Zarząd firmy Andrzej Sieradzki UNO MUSIC, Wydawnictwo Muzyczne ACCORD - Andrzej Sieradzki, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Andrzej Sieradzki (CEIDG)
Andrzej Sieradzki prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANDRZEJ SIERADZKI UNO MUSIC, WYDAWNICTWO MUZYCZNE ACCORD, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1995-12-11 i ma swoją siedzibę pod adresem ZASTAWIE 2, PL-28-100, OWCZARY. Główny zakres działalności Andrzej Sieradzki to Sprzedaż detaliczna nagrań dźwiękowych i audiowizualnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.63.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa elektrycznych artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego, sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP ANDRZEJ SIERADZKI UNO MUSIC, WYDAWNICTWO MUZYCZNE ACCORD: 6551007538. REGON ANDRZEJ SIERADZKI UNO MUSIC, WYDAWNICTWO MUZYCZNE ACCORD: 290616800.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Andrzej Sieradzki
Więcej informacji o ANDRZEJ SIERADZKI UNO MUSIC, WYDAWNICTWO MUZYCZNE ACCORD
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje