Zarząd firmy Andrzej Rosak-Matuszewski Usługi Turystyczne - Andrzej Rosak-Matuszewski, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-10-01
Działalność gospodarcza Andrzej Rosak-Matuszewski (CEIDG)
Andrzej Rosak-Matuszewski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANDRZEJ ROSAK-MATUSZEWSKI USŁUGI TURYSTYCZNE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-11-16 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PISARKA 2559, PL-39-300, MIELEC. Główny zakres działalności Andrzej Rosak-Matuszewski to Działalność pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (PKD główne: 79.90.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych, pozostała działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne. NIP ANDRZEJ ROSAK-MATUSZEWSKI USŁUGI TURYSTYCZNE: 8170002315. REGON ANDRZEJ ROSAK-MATUSZEWSKI USŁUGI TURYSTYCZNE: 690010811.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Andrzej Rosak-Matuszewski
Więcej informacji o ANDRZEJ ROSAK-MATUSZEWSKI USŁUGI TURYSTYCZNE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby