Zarząd firmy ANDRZEJ PONIŃSKI ZAKŁAD HANDLOWO - USŁUGOWY MONTECH - Andrzej Poniński, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Andrzej Poniński (CEIDG)
Andrzej Poniński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANDRZEJ PONIŃSKI ZAKŁAD HANDLOWO - USŁUGOWY MONTECH, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-08-25 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SZYMANOWSKIEGO 1, PL-64-400, MIĘDZYCHÓD. Główny zakres działalności Andrzej Poniński to Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych (PKD główne: 43.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: obróbka mechaniczna elementów metalowych, odprowadzanie i oczyszczanie ścieków, roboty związane z budową rurociągów przesyłowych i sieci rozdzielczych, roboty związane z budową linii telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych, rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych i inne. NIP ANDRZEJ PONIŃSKI ZAKŁAD HANDLOWO - USŁUGOWY MONTECH: 5951238146. REGON ANDRZEJ PONIŃSKI ZAKŁAD HANDLOWO - USŁUGOWY MONTECH: 210444438.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Andrzej Poniński
Więcej informacji o ANDRZEJ PONIŃSKI ZAKŁAD HANDLOWO - USŁUGOWY MONTECH
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby