Firma ANDRZEJ PIKULSKI AJP MEDIA
Ocena | |||
Główna działalnośc | Instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia |
Numery rachunków bankowych |
PL78 1140 2004 0000 3202 4462 1803
|
Działalność PKD:
Firma ANDRZEJ PIKULSKI AJP MEDIA została założona 2006-12-01 i obecnie mieści się przy CIETRZEWIA 151, PL-02-492, WARSZAWA. Główna działalność firmy to instalowanie maszyn, sprzętu przemysłowego. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują fotografia, nagrania muzyczne, naprawa artykułów użytkowych, naprawa komputerów i urządzeń, naprawa pojazdów samochodowych, organizacja targów, wystaw i kongresów, poligrafia i drukarstwo, produkcja instrumentów optycznych, przetwarzanie danych i hostingowe, reprodukcja zapisanych nośników informacji, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, roboty wykończeniowe budowlane, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń, sprzedaż hurtowa narzędzi it i komunikacji, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż, naprawa motocykli i akcesoriów, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane z oprogramowaniem, usługi związane z rynkiem nieruchomości, wynajem innych maszyn i urządzeń, wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie ANDRZEJ PIKULSKI AJP MEDIA (REGON 14076424600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.