Adres | UL. 3 MAJA 39, PL-41-200, SOSNOWIEC | |
Województwo | śląskie | |
Telefon |
![]() |
|
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | techpolis.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów |
Działalność PKD:
Firma ANDRZEJ MYSZKA TELKOM została założona 2005-02-15 i obecnie mieści się przy UL. 3 MAJA 39, PL-41-200, SOSNOWIEC. Główna działalność firmy to sprzedaż pozostałych towarów w sklepach. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje informacyjne i dystrybucja treści, doradztwo w informatyce i zarządzaniu, fotografia, gospodarka leśna bez produktów leśnych, naprawa komputerów i urządzeń, programowanie, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa narzędzi it i komunikacji, sprzedaż komputerów i oprogramowania, technologie informacyjne, usługi rolnicze bez weterynaryjnych, usługi związane z filmami i nagraniami, zagospodarowanie terenów zieleni. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie ANDRZEJ MYSZKA TELKOM (REGON 24002341700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę? PB BRIEF
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld