Zarząd firmy Andrzej Moskalewski Autoryzowany Punkt Dorabiania Kluczy - Andrzej Moskalewski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Andrzej Moskalewski (CEIDG)
Andrzej Moskalewski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANDRZEJ MOSKALEWSKI AUTORYZOWANY PUNKT DORABIANIA KLUCZY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1991-12-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SPORTOWA 11, PL-37-700, PRZEMYŚL. Główny zakres działalności Andrzej Moskalewski to Obróbka metali i nakładanie powłok na metale (PKD główne: 25.61.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, działalność związana z grami losowymi i zakładami wzajemnymi, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP ANDRZEJ MOSKALEWSKI AUTORYZOWANY PUNKT DORABIANIA KLUCZY: 7951041781. REGON ANDRZEJ MOSKALEWSKI AUTORYZOWANY PUNKT DORABIANIA KLUCZY: 65021976100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Andrzej Moskalewski
Więcej informacji o ANDRZEJ MOSKALEWSKI AUTORYZOWANY PUNKT DORABIANIA KLUCZY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.