Firma Andrzej Morozowski Media
Działalność PKD:
Firma ANDRZEJ MOROZOWSKI MEDIA została założona 2014-01-01 i obecnie mieści się przy UL. MIECZYKOWA 23, PL-02-747, WARSZAWA. Działalność firmy została zawieszona od 2021-12-31. Główna działalność firmy to usługi związane z filmami i nagraniami. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badania naukowe i prace rozwojowe, badania naukowe w naukach społecznych, badanie rynku i opinii publicznej, fotografia, gimnazja i szkoły średnie, placówki wychowania przedszkolnego, pozaszkolne formy edukacji, przetwarzanie danych i hostingowe, szkoły podstawowe, tłumaczenia, usługi kulturalne i rozrywkowe, usługi reklamowe, usługi w zakresie informacji, wspomaganie edukacji, wydawanie książek i periodyków, wydawanie oprogramowania. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Andrzej Morozowski Media (REGON 14698089600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
                    Prezesi Goldman Sachs i Morgan Stanley uważają, że nadchodzi korekta
Szefowie banków inwestycyjnych z Wall Street uważają, że inwestorzy mogą spodziewać się korekty na rynkach akcji w okresie najbliższych dwóch lat.
                    Grupa Azoty z nową strategią. Spółka ma dwa priorytety
Przywrócenie rentowności to jeden ze strategicznych celów zawartych w planie działania do 2030 r. Grupa Azoty celuje w 2 mld zł EBITDA.
                    Ministerstwo Finansów ostrzega przed wetem do ustawy o kryptoaktywach
Ustawa o kryptoaktywach jest na ostatniej prostej i czeka na decyzję prezydenta. Jurand Drop, wiceminister finansów, ostrzega przed czarnym PR-em wobec ustawy w internecie i konsekwencjami
