Zarząd firmy ANDRZEJ MIKOŁAJCZYK MEDIA S - ANDRZEJ MIKOŁAJCZYK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANDRZEJ MIKOŁAJCZYK (CEIDG)
ANDRZEJ MIKOŁAJCZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANDRZEJ MIKOŁAJCZYK MEDIA S, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-02-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KOLARSKA 37, PL-94-125, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności ANDRZEJ MIKOŁAJCZYK to Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych (PKD główne: 66.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową wyspecjalizowaną pozostałych towarów, sprzedaż hurtowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP ANDRZEJ MIKOŁAJCZYK MEDIA S: 9471863076. REGON ANDRZEJ MIKOŁAJCZYK MEDIA S: 472951706.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANDRZEJ MIKOŁAJCZYK
Więcej informacji o ANDRZEJ MIKOŁAJCZYK MEDIA S
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czas inwestycji i ekspansji
Politycy trochę chętniej słuchają biznesu, ale sielanki nie ma. Przedsiębiorcy stawiają na rozwój międzynarodowy, a w kraju pilnie potrzeba inwestycji w innowacje. To wnioski z Forum Ekonomicznego w

Inwestycja Maspeksu w wino będzie procentować
Polski potentat spożywczy od lat budował biznes w Rumunii, a teraz za ponad 700 mln zł powiększył się tam o Purcari, lidera rynku wina. Cel – alkoholowa dominacja w Europie Środkowej.

Era węgla przeminęła z wiatrem i słońcem
W Polsce energia z paneli słonecznych kosztuje dziś 42 proc. mniej niż pięć lat temu, a z farm wiatrowych 69 proc. mniej niż ponad dekadę temu. To nie ideologia napędza transformację energetyczną,