Zarząd firmy Andrzej Mielnicki, I. BEST TRANSPORT HANDEL, II. Drogeria Waniliowa, III. AMsilver.pl - Andrzej Mielnicki, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Andrzej Mielnicki (CEIDG)
Andrzej Mielnicki prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANDRZEJ MIELNICKI, I. BEST TRANSPORT HANDEL, II. DROGERIA WANILIOWA, III. AMSILVER.PL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STAROCHWASZCZYŃSKA 44, PL-81-571, GDYNIA. Główny zakres działalności Andrzej Mielnicki to Sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.75.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja wyrobów jubilerskich i podobnych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP ANDRZEJ MIELNICKI, I. BEST TRANSPORT HANDEL, II. DROGERIA WANILIOWA, III. AMSILVER.PL: 9581497744. REGON ANDRZEJ MIELNICKI, I. BEST TRANSPORT HANDEL, II. DROGERIA WANILIOWA, III. AMSILVER.PL: 22018629900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Andrzej Mielnicki
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.