Zarząd firmy Andrzej Michalski-Stępkowski WYDAWNICTWO PRASOWE AML PRESS - Andrzej Michalski-Stępkowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Andrzej Michalski-Stępkowski (CEIDG)
Andrzej Michalski-Stępkowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANDRZEJ MICHALSKI-STĘPKOWSKI WYDAWNICTWO PRASOWE AML PRESS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-04-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ALPEJSKA 28, PL-04-628, WARSZAWA. Główny zakres działalności Andrzej Michalski-Stępkowski to Wydawanie książek (PKD główne: 58.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów stolarskich i ciesielskich dla budownictwa, produkcja pozostałych wyrobów z drewna; produkcja wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania, produkcja artykułów piśmiennych, drukowanie gazet, pozostałe drukowanie i inne. NIP ANDRZEJ MICHALSKI-STĘPKOWSKI WYDAWNICTWO PRASOWE AML PRESS: 6691627560. REGON ANDRZEJ MICHALSKI-STĘPKOWSKI WYDAWNICTWO PRASOWE AML PRESS: 140926170.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Andrzej Michalski-Stępkowski
Więcej informacji o ANDRZEJ MICHALSKI-STĘPKOWSKI WYDAWNICTWO PRASOWE AML PRESS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby