Zarząd firmy ANDRZEJ ŁACH PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - TRANSPORTOWE TRANS-KOP - ANDRZEJ ŁACH, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANDRZEJ ŁACH (CEIDG)
ANDRZEJ ŁACH prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANDRZEJ ŁACH PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - TRANSPORTOWE TRANS-KOP, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 141, PL-23-225, BLINÓW DRUGI. Główny zakres działalności ANDRZEJ ŁACH to Rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych (PKD główne: 43.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wydobywanie żwiru i piasku; wydobywanie gliny i kaolinu, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, roboty związane z budową dróg i autostrad, roboty związane z budową rurociągów przesyłowych i sieci rozdzielczych, przygotowanie terenu pod budowę i inne. NIP ANDRZEJ ŁACH PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - TRANSPORTOWE TRANS-KOP: 8620002865. REGON ANDRZEJ ŁACH PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - TRANSPORTOWE TRANS-KOP: 431102528.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANDRZEJ ŁACH
Więcej informacji o ANDRZEJ ŁACH PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - TRANSPORTOWE TRANS-KOP
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby