Zarząd firmy Andrzej Kowalczyk PPHU „EMO-KAR” - Andrzej Kowalczyk, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Andrzej Kowalczyk (CEIDG)
Andrzej Kowalczyk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANDRZEJ KOWALCZYK PPHU „EMO-KAR”, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1991-01-14 i ma swoją siedzibę pod adresem 92A, PL-96-200, KONOPNICA. Główny zakres działalności Andrzej Kowalczyk to Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP ANDRZEJ KOWALCZYK PPHU „EMO-KAR”: 8351030574. REGON ANDRZEJ KOWALCZYK PPHU „EMO-KAR”: 75036783700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Andrzej Kowalczyk
Więcej informacji o ANDRZEJ KOWALCZYK PPHU „EMO-KAR”
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prezesi Goldman Sachs i Morgan Stanley uważają, że nadchodzi korekta
Szefowie banków inwestycyjnych z Wall Street uważają, że inwestorzy mogą spodziewać się korekty na rynkach akcji w okresie najbliższych dwóch lat.
Grupa Azoty z nową strategią. Spółka ma dwa priorytety
Przywrócenie rentowności to jeden ze strategicznych celów zawartych w planie działania do 2030 r. Grupa Azoty celuje w 2 mld zł EBITDA.
Ministerstwo Finansów ostrzega przed wetem do ustawy o kryptoaktywach
Ustawa o kryptoaktywach jest na ostatniej prostej i czeka na decyzję prezydenta. Jurand Drop, wiceminister finansów, ostrzega przed czarnym PR-em wobec ustawy w internecie i konsekwencjami