Zarząd firmy Andrzej Kosiorowski CENTRUM EGZOTYKI - Andrzej Kosiorowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Andrzej Kosiorowski (CEIDG)
Andrzej Kosiorowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANDRZEJ KOSIOROWSKI CENTRUM EGZOTYKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1996-06-11 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. CZERNIAKOWSKA 149, PL-00-453, WARSZAWA. Główny zakres działalności Andrzej Kosiorowski to Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.76.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność wesołych miasteczek i parków rozrywki, artystyczna i literacka działalność twórcza, działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych i inne. NIP ANDRZEJ KOSIOROWSKI CENTRUM EGZOTYKI: 5211432199. REGON ANDRZEJ KOSIOROWSKI CENTRUM EGZOTYKI: 011882342.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Andrzej Kosiorowski
Więcej informacji o ANDRZEJ KOSIOROWSKI CENTRUM EGZOTYKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?