Zarząd firmy Andrzej Karkuszewski WOD. - KAN. - MET. WODAR - Andrzej Karkuszewski, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-01-11
Działalność gospodarcza Andrzej Karkuszewski (CEIDG)
Andrzej Karkuszewski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANDRZEJ KARKUSZEWSKI WOD. - KAN. - MET. WODAR, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1992-01-02 i ma swoją siedzibę pod adresem ZYGMUNTA WRÓBLEWSKIEGO 16D, PL-24-100, PUŁAWY. Główny zakres działalności Andrzej Karkuszewski to Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych (PKD główne: 43.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty związane z budową rurociągów przesyłowych i sieci rozdzielczych, przygotowanie terenu pod budowę, tynkowanie, zakładanie stolarki budowlanej, posadzkarstwo; tapetowanie i oblicowywanie ścian i inne. NIP ANDRZEJ KARKUSZEWSKI WOD. - KAN. - MET. WODAR: 7160021629. REGON ANDRZEJ KARKUSZEWSKI WOD. - KAN. - MET. WODAR: 430379989.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Andrzej Karkuszewski
Więcej informacji o ANDRZEJ KARKUSZEWSKI WOD. - KAN. - MET. WODAR
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby