Zarząd firmy Andrzej Gierszon MABU-AG - ANDRZEJ GIERSZON, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2020-12-31
Działalność gospodarcza ANDRZEJ GIERSZON (CEIDG)
ANDRZEJ GIERSZON prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANDRZEJ GIERSZON MABU-AG, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-05-04 i ma swoją siedzibę pod adresem MAJOLIKOWA 2541, PL-03-125, WARSZAWA. Główny zakres działalności ANDRZEJ GIERSZON to Doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania (PKD główne: 70.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, działalność wspomagająca edukację, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP ANDRZEJ GIERSZON MABU-AG: 7131865715. REGON ANDRZEJ GIERSZON MABU-AG: 43109988400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANDRZEJ GIERSZON
Więcej informacji o ANDRZEJ GIERSZON MABU-AG
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Sejm uchwalił budżet na 2026 rok. Premier: To jest dobry moment dla Polski
W piątek Sejm uchwalił ustawę budżetową na 2026 r. Zgodnie z nią dochody wyniosą 647,2 mld zł, wydatki 918,9 mld zł a deficyt 271,7 mld zł.
Chora ochrona zdrowia, eksport jak feniks z popiołów, Polska w G20
Ile brakuje w NFZ i czy cięcia w służbie zdrowia to jedyny sposób na wyjście z kryzysu? To pytanie zadajemy sobie w najnowszym odcinku. Próbujemy też ustalić, skąd się bierze zadłużenie szpitali i
PKP Cargo liczą na 1,5 mld zł. To rekompensata za przewozy węgla
Poprzedni rząd zmusił spółkę do przewożenia węgla importowanego przez porty morskie. Z tego powodu zaniedbała klientów, którzy w efekcie zrezygnowali z jej usług. Będzie więc ubiegać się o