Zarząd firmy Andrzej Chudyński 1POINT IT SECURITY ANDRZEJ CHUDYŃSKI - Andrzej Chudyński, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Andrzej Chudyński (CEIDG)
Andrzej Chudyński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANDRZEJ CHUDYŃSKI 1POINT IT SECURITY ANDRZEJ CHUDYŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-09-10 i ma swoją siedzibę pod adresem MEISSNERA 1217, PL-03-982, WARSZAWA. Główny zakres działalności Andrzej Chudyński to Działalność związana z oprogramowaniem (PKD główne: 62.01.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, naprawa i konserwacja sprzętu (tele)komunikacyjnego, naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych, działalność wspomagająca edukację, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP ANDRZEJ CHUDYŃSKI 1POINT IT SECURITY ANDRZEJ CHUDYŃSKI: 8251324313. REGON ANDRZEJ CHUDYŃSKI 1POINT IT SECURITY ANDRZEJ CHUDYŃSKI: 710136141.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Andrzej Chudyński
Więcej informacji o ANDRZEJ CHUDYŃSKI 1POINT IT SECURITY ANDRZEJ CHUDYŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby