Zarząd firmy ANDRZEJ BOGDANOWICZ F.H.U. A-J AUTO-BAU - ANDRZEJ BOGDANOWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANDRZEJ BOGDANOWICZ (CEIDG)
ANDRZEJ BOGDANOWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANDRZEJ BOGDANOWICZ F.H.U. A-J AUTO-BAU, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-07-11 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SŁONECZNA 1, PL-57-520, DŁUGOPOLE-ZDRÓJ. Główny zakres działalności ANDRZEJ BOGDANOWICZ to Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego (PKD główne: 46.83.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostałe sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna motocykli oraz części i akcesoriów do nich i inne. NIP ANDRZEJ BOGDANOWICZ F.H.U. A-J AUTO-BAU: 8811119288. REGON ANDRZEJ BOGDANOWICZ F.H.U. A-J AUTO-BAU: 02055679100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANDRZEJ BOGDANOWICZ
Więcej informacji o ANDRZEJ BOGDANOWICZ F.H.U. A-J AUTO-BAU
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.