Ocena | |||
Główna działalnośc | Transport drogowy towarów |
Numery rachunków bankowych |
PL03 1240 2685 1978 0010 9889 8180
PL31 1050 1953 1000 0090 3211 6395
PL53 1050 1953 1000 0090 3211 6387
PL75 1050 1953 1000 0090 3211 6379 PL77 1090 1056 0000 0001 5479 7370 PL82 1240 2685 1111 0010 9889 7428 PL90 1090 1056 0000 0001 5479 7330 |
Działalność PKD:
Firma ANDATRANS NASIŁOWSKI została założona 2019-01-25 i obecnie mieści się przy UL. BANDERII 4-341, PL-01-164, WARSZAWA. Główna działalność firmy to transport drogowy towarów i przeprowadzki. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, roboty budowlane dróg i autostrad, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, wspomagające transport, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wynajem samochodów bez kierowcy, wyroby z drewna, korka i słomy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2024-10-18.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Andatrans Nasiłowski (REGON 38240201800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.