Zarząd firmy ANAT Pośrednictwo Ubezpieczeniowo - Finansowe Andrzej Tomczyk - Andrzej Tomczyk, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Andrzej Tomczyk (CEIDG)
Andrzej Tomczyk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANAT POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWO - FINANSOWE ANDRZEJ TOMCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem DASZYŃSKIEGO 14, PL-95-070, ALEKSANDRÓW ŁÓDZKI. Główny zakres działalności Andrzej Tomczyk to Pozostałe ubezpieczenia osobowe oraz ubezpieczenia majątkowe (PKD główne: 65.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP ANAT POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWO - FINANSOWE ANDRZEJ TOMCZYK: 9471296051. REGON ANAT POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWO - FINANSOWE ANDRZEJ TOMCZYK: 47170333700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Andrzej Tomczyk
Więcej informacji o ANAT POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWO - FINANSOWE ANDRZEJ TOMCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.