Zarząd firmy Anastasiia Buria - Anastasiia Buria, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Anastasiia Buria (CEIDG)
Anastasiia Buria prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANASTASIIA BURIA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-01-30 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SŁOWIAŃSKA 53C/L3, PL-61-664, POZNAŃ. Główny zakres działalności Anastasiia Buria to Sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.25.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mięsa i wyrobów z mięsa prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP ANASTASIIA BURIA: 9721348703. REGON ANASTASIIA BURIA: 52758853100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Anastasiia Buria
Więcej informacji o ANASTASIIA BURIA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych