Zarząd firmy ANALIZA MODELI BIZNESOWYCH KATARZYNA SOMMER - KATARZYNA SOMMER, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-08-17
Działalność gospodarcza KATARZYNA SOMMER (CEIDG)
KATARZYNA SOMMER prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANALIZA MODELI BIZNESOWYCH KATARZYNA SOMMER, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-08-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. TADEUSZA RÓŻEWICZA 15, PL-58-309, WAŁBRZYCH. Główny zakres działalności KATARZYNA SOMMER to Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych (PKD główne: 66.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, działalność związana z oprogramowaniem, działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania i inne. NIP ANALIZA MODELI BIZNESOWYCH KATARZYNA SOMMER: 8862440965. REGON ANALIZA MODELI BIZNESOWYCH KATARZYNA SOMMER: 02090149500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KATARZYNA SOMMER
Więcej informacji o ANALIZA MODELI BIZNESOWYCH KATARZYNA SOMMER
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.