Zarząd firmy ANAHAJ Centrum Samoświadomości Anna Hajduczenia - Anna Hajduczenia, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Anna Hajduczenia (CEIDG)
Anna Hajduczenia prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANAHAJ CENTRUM SAMOŚWIADOMOŚCI ANNA HAJDUCZENIA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. DWORCOWA 6949, PL-10-437, OLSZTYN. Główny zakres działalności Anna Hajduczenia to Pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych (PKD główne: 85.51.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność wspomagająca edukację, działalność paramedyczna i inne. NIP ANAHAJ CENTRUM SAMOŚWIADOMOŚCI ANNA HAJDUCZENIA: 7392844801. REGON ANAHAJ CENTRUM SAMOŚWIADOMOŚCI ANNA HAJDUCZENIA: 38186931700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Anna Hajduczenia
Więcej informacji o ANAHAJ CENTRUM SAMOŚWIADOMOŚCI ANNA HAJDUCZENIA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach