Zarząd firmy ANADENT Gabinet Stomatologiczny Lekarz Stomatolog Anna Radota-Osiecka - Anna Radota-Osiecka, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Anna Radota-Osiecka (CEIDG)
Anna Radota-Osiecka prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ANADENT GABINET STOMATOLOGICZNY LEKARZ STOMATOLOG ANNA RADOTA-OSIECKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-11-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PARKOWA 11, PL-38-600, LESKO. Główny zakres działalności Anna Radota-Osiecka to Praktyka dentystyczna (PKD główne: 86.23.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, działalność spa, saun i łaźni parowych, działalność w zakresie pielęgnacji urody i pozostała działalność kosmetyczna, działalność fryzjerska, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP ANADENT GABINET STOMATOLOGICZNY LEKARZ STOMATOLOG ANNA RADOTA-OSIECKA: 6881263799. REGON ANADENT GABINET STOMATOLOGICZNY LEKARZ STOMATOLOG ANNA RADOTA-OSIECKA: 181165640.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Anna Radota-Osiecka
Więcej informacji o ANADENT GABINET STOMATOLOGICZNY LEKARZ STOMATOLOG ANNA RADOTA-OSIECKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio