Zarząd firmy AN-TURBO ELŻBIETA FĄFEREK - ELŻBIETA FĄFEREK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ELŻBIETA FĄFEREK (CEIDG)
ELŻBIETA FĄFEREK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AN-TURBO ELŻBIETA FĄFEREK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-10-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ARKOŃSKA 42A, PL-61-059, POZNAŃ. Główny zakres działalności ELŻBIETA FĄFEREK to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP AN-TURBO ELŻBIETA FĄFEREK: 7822013357. REGON AN-TURBO ELŻBIETA FĄFEREK: 63456395600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ELŻBIETA FĄFEREK
Więcej informacji o AN-TURBO ELŻBIETA FĄFEREK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.