Zarząd firmy AMT Trade & Consulting - Marcin Zalicki - Marcin Zalicki, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marcin Zalicki (CEIDG)
Marcin Zalicki prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AMT TRADE & CONSULTING - MARCIN ZALICKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-08-12 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SZKOLNA 2C, PL-62-023, BORÓWIEC. Główny zakres działalności Marcin Zalicki to Pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych (PKD główne: 85.51.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego, działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi i inne. NIP AMT TRADE & CONSULTING - MARCIN ZALICKI: 9720186977. REGON AMT TRADE & CONSULTING - MARCIN ZALICKI: 634258147.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marcin Zalicki
Więcej informacji o AMT TRADE & CONSULTING - MARCIN ZALICKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby