Firma Amt Mirosław Jakubiak Albin Paluszkiewicz
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL12 1050 1575 1000 0090 3247 6666
PL31 1020 5242 0000 2802 0352 5755 |
Działalność PKD:
Firma AMT MIROSŁAW JAKUBIAK ALBIN PALUSZKIEWICZ została założona 2022-10-17 i obecnie mieści się przy UL. ŚLĘŻNA 27B, PL-53-301, WROCŁAW. Główna działalność firmy to roboty budowlane budynków. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków, roboty związane z budową dróg i autostrad, działalność związana z obsługą rynku nieruchomości na własny rachunek oraz realizacja projektów budowlanych, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-08-20.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Amt Mirosław Jakubiak Albin Paluszkiewicz (REGON 36223520500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.