Zarząd firmy AMS STOPKA MARCIN STOPKA RACE&RALLY CAR SERVICE - MARCIN STOPKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARCIN STOPKA (CEIDG)
MARCIN STOPKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AMS STOPKA MARCIN STOPKA RACE&RALLY CAR SERVICE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-03-08 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PRZEWODNIKA JÓZEFA KRZEPTOWSKIEGO 10, PL-34-500, ZAKOPANE. Główny zakres działalności MARCIN STOPKA to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, transport drogowy towarów, hotele i podobne obiekty zakwaterowania i inne. NIP AMS STOPKA MARCIN STOPKA RACE&RALLY CAR SERVICE: 7361396862. REGON AMS STOPKA MARCIN STOPKA RACE&RALLY CAR SERVICE: 12140312900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARCIN STOPKA
Więcej informacji o AMS STOPKA MARCIN STOPKA RACE&RALLY CAR SERVICE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.