Zarząd firmy AMMA MAGDALENA SABAT - MAGDALENA SABAT, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAGDALENA SABAT (CEIDG)
MAGDALENA SABAT prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AMMA MAGDALENA SABAT, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-01-17 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PETYHORSKA 22, PL-25-125, KIELCE. Główny zakres działalności MAGDALENA SABAT to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, pozostała działalność pocztowa i kurierska i inne. NIP AMMA MAGDALENA SABAT: 9591568316. REGON AMMA MAGDALENA SABAT: 26009312900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAGDALENA SABAT
Więcej informacji o AMMA MAGDALENA SABAT
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych