Zarząd firmy AMIGO PRZYCHODNIA WETERYNARYJNA S.C. LEK. WET. ALEKSANDER HUCAŁ - ALEKSANDER HUCAŁ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ALEKSANDER HUCAŁ (CEIDG)
ALEKSANDER HUCAŁ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AMIGO PRZYCHODNIA WETERYNARYJNA S.C. LEK. WET. ALEKSANDER HUCAŁ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-05-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BELZACKA 97, PL-97-300, PIOTRKÓW TRYBUNALSKI. Główny zakres działalności ALEKSANDER HUCAŁ to Działalność weterynaryjna (PKD główne: 75.00.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa wspomagająca chów i hodowlę zwierząt gospodarskich, sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, badania i analizy związane z jakością żywności, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP AMIGO PRZYCHODNIA WETERYNARYJNA S.C. LEK. WET. ALEKSANDER HUCAŁ: 6551606776. REGON AMIGO PRZYCHODNIA WETERYNARYJNA S.C. LEK. WET. ALEKSANDER HUCAŁ: 100656068.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ALEKSANDER HUCAŁ
Więcej informacji o AMIGO PRZYCHODNIA WETERYNARYJNA S.C. LEK. WET. ALEKSANDER HUCAŁ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę? PB BRIEF
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld