Zarząd firmy AMG Anna Dembińska - Anna Dembińska, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-11-22
Działalność gospodarcza Anna Dembińska (CEIDG)
Anna Dembińska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AMG ANNA DEMBIŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ALOJZJANÓW 2/6/2, PL-41-943, PIEKARY ŚLĄSKIE. Główny zakres działalności Anna Dembińska to Sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych i klimatyzacyjnych, wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową wyrobów tekstylnych, odzieży, wyrobów futrzarskich, obuwia i artykułów skórzanych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową wyspecjalizowaną pozostałych towarów i inne. NIP AMG ANNA DEMBIŃSKA: 4980129904. REGON AMG ANNA DEMBIŃSKA: 36459924200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Anna Dembińska
Więcej informacji o AMG ANNA DEMBIŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.