Zarząd firmy AMELA Małgorzata Malinowska - wspólnik spółki cywilnej - MAŁGORZATA MALINOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAŁGORZATA MALINOWSKA (CEIDG)
MAŁGORZATA MALINOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AMELA MAŁGORZATA MALINOWSKA - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ADAMA MICKIEWICZA 72, PL-15-232, BIAŁYSTOK. Główny zakres działalności MAŁGORZATA MALINOWSKA to Obróbka mechaniczna elementów metalowych (PKD główne: 25.62.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykończanie wyrobów włókienniczych, produkcja pozostałej odzieży wierzchniej, produkcja mebli biurowych i sklepowych, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, działalność agentów zajmujących się sprzedażą płodów rolnych, żywych zwierząt, surowców dla przemysłu tekstylnego i półproduktów i inne. NIP AMELA MAŁGORZATA MALINOWSKA - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 5421144006. REGON AMELA MAŁGORZATA MALINOWSKA - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 200320543.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAŁGORZATA MALINOWSKA
Więcej informacji o AMELA MAŁGORZATA MALINOWSKA - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.