Firma AMC MAKARIOS DOMINIK PRZEPIÓRA
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Naprawa blacharsko-lakiernicza oraz konserwacja pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL46 1140 2004 0000 3102 7744 3057
|
Działalność PKD:
Firma AMC MAKARIOS DOMINIK PRZEPIÓRA została założona 2014-06-16 i obecnie mieści się przy UL. ALEKSANDRA PUSZKINA 16, PL-35-328, RZESZÓW. Działalność firmy została zawieszona od 2025-10-01. Główna działalność firmy to naprawa pojazdów silnikowych i motocykli. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują naprawa blacharsko-lakiernicza oraz konserwacja pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, transport drogowy towarów, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i lekkich pojazdów silnikowych, w tym motocykli, wynajem i dzierżawa samochodów ciężarowych, działalność usługowa detailingu pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie AMC MAKARIOS DOMINIK PRZEPIÓRA (REGON 18111618500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.