Firma Ambient Media House
Adres | UL. TRZEBNICKA 12, PL-55-095, SZCZODRE | |
Województwo | dolnośląskie | |
Adres e-mail |
![]() |
|
![]() |
||
Strona internetowa | ambienthouse.pl | |
Strona internetowa | backstagecommunities.com |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej |
Numery rachunków bankowych |
PL56 1140 2004 0000 3602 7758 0372
|
Działalność PKD:
Firma AMBIENT MEDIA HOUSE została założona 2018-04-06 i obecnie mieści się przy UL. TRZEBNICKA 12, PL-55-095, SZCZODRE. Główna działalność firmy to sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują organizacje członkowskie, piloci i przewodnicy turystyczni, przetwarzanie danych i hostingowe, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, usługi reklamowe. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-29.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Ambient Media House (REGON 36993295300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czas inwestycji i ekspansji
Politycy trochę chętniej słuchają biznesu, ale sielanki nie ma. Przedsiębiorcy stawiają na rozwój międzynarodowy, a w kraju pilnie potrzeba inwestycji w innowacje. To wnioski z Forum Ekonomicznego w

Inwestycja Maspeksu w wino będzie procentować
Polski potentat spożywczy od lat budował biznes w Rumunii, a teraz za ponad 700 mln zł powiększył się tam o Purcari, lidera rynku wina. Cel – alkoholowa dominacja w Europie Środkowej.

Era węgla przeminęła z wiatrem i słońcem
W Polsce energia z paneli słonecznych kosztuje dziś 42 proc. mniej niż pięć lat temu, a z farm wiatrowych 69 proc. mniej niż ponad dekadę temu. To nie ideologia napędza transformację energetyczną,