Zarząd firmy AMAT Tomasz Studnicki, Nadzór, Kierowanie i Wycena Robót Budowlanych - Tomasz Studnicki, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Tomasz Studnicki (CEIDG)
Tomasz Studnicki prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AMAT TOMASZ STUDNICKI, NADZÓR, KIEROWANIE I WYCENA ROBÓT BUDOWLANYCH, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-10-27 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. DĘBOWA 59, PL-89-606, CHOJNICZKI. Główny zakres działalności Tomasz Studnicki to Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków (PKD główne: 41.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: tynkowanie, zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek i inne. NIP AMAT TOMASZ STUDNICKI, NADZÓR, KIEROWANIE I WYCENA ROBÓT BUDOWLANYCH: 5551562009. REGON AMAT TOMASZ STUDNICKI, NADZÓR, KIEROWANIE I WYCENA ROBÓT BUDOWLANYCH: 771233721.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Tomasz Studnicki
Więcej informacji o AMAT TOMASZ STUDNICKI, NADZÓR, KIEROWANIE I WYCENA ROBÓT BUDOWLANYCH
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby