Zarząd firmy ALTRAK MARIUSZ KOTUŁA - Mariusz Kotuła, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mariusz Kotuła (CEIDG)
Mariusz Kotuła prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ALTRAK MARIUSZ KOTUŁA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem SPACEROWA 38, PL-21-025, NIEMCE. Główny zakres działalności Mariusz Kotuła to Produkcja pozostałych wyrobów z drewna; produkcja wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania (PKD główne: 16.29.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych, pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP ALTRAK MARIUSZ KOTUŁA: 7122586789. REGON ALTRAK MARIUSZ KOTUŁA: 432506417.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mariusz Kotuła
Więcej informacji o ALTRAK MARIUSZ KOTUŁA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby