Firma ALTA QUALITA ANETTA OSTALCZYK
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych |
Działalność PKD:
Firma ALTA QUALITA ANETTA OSTALCZYK została założona 2015-05-04 i obecnie mieści się przy UL. KRYSZTAŁOWA 42/28, PL-01-356, WARSZAWA. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują centra telefoniczne, kupno i sprzedaż nieruchomości, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozaszkolne formy edukacji, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, pozyskiwanie pracy i pracowników, przetwarzanie danych i hostingowe, przetworzone owoce i warzywa, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, roboty wykończeniowe budowlane, specjalistyczne projektowanie, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, usługi związane z rynkiem nieruchomości, utrzymanie porządku w budynkach, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wynajem samochodów bez kierowcy, wyroby mleczarskie, zagospodarowanie terenów zieleni. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie ALTA QUALITA ANETTA OSTALCZYK (REGON 36137471000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.