Firma Alta Polska
Adres | KATARZYNÓW 3, PL-99-400, ŁOWICZ | |
Województwo | łódzkie | |
Telefon |
![]() |
|
Strona internetowa | altagenetics.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana |
Numery rachunków bankowych |
PL18 1750 0012 0000 0000 1270 6488
PL28 1750 0012 0000 0000 1270 6405
PL48 1500 1689 1216 8005 4904 0000
PL62 1750 0012 0000 0000 1270 6472 PL84 1750 0012 0000 0000 1270 6464 |
Działalność PKD:
Firma ALTA POLSKA została założona 2005-03-15 i obecnie mieści się przy KATARZYNÓW 3, PL-99-400, ŁOWICZ. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badania i analizy techniczne, magazynowanie paliw gazowych, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, usługi rolnicze bez weterynaryjnych, wydawanie książek i periodyków, zwierzęta i produkty zwierzęce. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 3 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-29.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Alta Polska (REGON 10002011700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.