Zarząd firmy Alt A I D Dobrzyński L I B Sitek - Dobrzyński Andrzej
Dobrzyński Andrzej jest w zarządzie KRS ALT A I D DOBRZYŃSKI L I B SITEK
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Dobrzyński Andrzej jest również w zarządzie ALT A I D DOBRZYŃSKI L I B SITEK, która została założona 2004-02-27 i ma siedzibę przy JANA PAWŁA II 41, PL-37-500, JAROSŁAW. KRS ALT A I D DOBRZYŃSKI L I B SITEK zajmuje się sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni i inne. NIP ALT A I D DOBRZYŃSKI L I B SITEK: 7921003729. REGON ALT A I D DOBRZYŃSKI L I B SITEK: 650140433.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Dobrzyński Andrzej
Pozostali członkowie zarządu
Lucyna Sitek | ||
Damian Łukasz Dobrzyński |
Więcej informacji o ALT A I D DOBRZYŃSKI L I B SITEK
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby